- Kategoria: MED
- Odsłony: 556
Nr 5 (2023)
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska
Dlaczego rozwiązywanie zadań z treścią jest dla dzieci bardzo trudne i w jaki sposób można temu skutecznie zaradzić
Monika Czajkowska
Wybrane zagadnienia dotyczące kształtowania umiejętności możenia i dzielenia
Ewa Swoboda, Krystyna Sawicka
Jak to z mnożeniem było, a jak może być
Henryk Kąkol, Maria Greń
EKOMATIK w przedszkolu
Henryk Kąkol
O pewnej grze na lekcji matematyki
Nr 4 (2019)
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Stanisław Domoradzki
O błędach merytorycznych i metodycznych wprowadzania dzieci w świat geometrii.
Geometria bryły - zalety kształtowania intuicji i zarysów pojęć
Małgorzata Makiewicz
Od fotografii do kultury matematycznej. Zarys koncepcji nauczania
Maciej M. Sysło
Na ratunek uczącym się matematyki w szkołach. Jak moglibyśmy się uczyć
Magdalena Kłos, Ewa Swoboda
Jak wśród dzieci 7 - 8-letnich przebiega tutoring rówieśniczy podczas rozwiązywania zadania matematycznego,
pozytywy i niedostatki takiej pracyJoanna Zalewska
W jaki sposób uczniowie klas początkowych rozmawiali o tym, co ważne i trudne w matematyce
- Odsłony: 1261
Jak zamówić egzemplarz czasopisma
Czasopismo można zamówić wypełniając poniższy Formularz.
- Kategoria: MED
- Odsłony: 1653
Nr 3 (2018)
Renata Zemanova
Jak dzieci w wieku przedszkolnym rozumiej¡ przestrzeń?
Badania naukowe uzasadniaj¡ce stosowanie tutoringu rówieśniczego w edukacji matematycznej dzieci
Ewa Swoboda
Indywidualne strategie rozwiązania jednego zadania
Renata Reclik
Pozwólmy dzieciom mówić o i na matematyce
Małgorzata Makiewicz, Grzegorz Kowalczyk
Wartości społeczne edukacji matematycznej
Monika Czajkowska
Grywalizacja w edukacji matematycznej uczniów szkół podstawowych - możliwości i ograniczenia
Nr 2 (2017)
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska
Ćwierć wieku modernizacji nauczania matematyki. Pedagogiczna analiza sposobów i konsekwencji wprowadzania idei nowej matematyki do edukacji matematycznej dzieci
Adam Płocki
Kostka sześcienna w matematycznej edukacji dzieci
Agnieszka Demby
Merytoryczne przygotowanie nauczyciela matematyki. Co to znaczy?
Grzegorz Kowalczyk
Wybrane przykłady trudności w uczeniu się matematyki na początku klasy czwartej z perspektywy nauczyciela
Katarzyna Stefańska
Rozwijanie umiejętności matematycznych u dzieci w wieku przedszkolnym