- Odsłony: 296
Nr 6 (2024)
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Maja Wenderlich
Nowosądecki Projekt Edukacyjny – matematyka klasy I–III. O trudach i efektach prowadzenia innowacji pedagogicznej, której celem jest rozwijanie zadatków uzdolnień matematycznych i zapewnienie uczniom sukcesów w kolejnych latach nauki szkolnej
Ewa Swoboda, Marta Pytlak
Wprowadzamy uczniów nauczania wczesnoszkolnego w dynamiczne rozumowania geometryczne
Jarosław Kowalski
Seminarium z edukacji matematycznej dla nauczycieli pracujących w przedszkolach
Z żałobnej karty
- Odsłony: 815
Nr 5 (2023)
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska
Dlaczego rozwiązywanie zadań z treścią jest dla dzieci bardzo trudne i w jaki sposób można temu skutecznie zaradzić
Monika Czajkowska
Wybrane zagadnienia dotyczące kształtowania umiejętności możenia i dzielenia
Ewa Swoboda, Krystyna Sawicka
Jak to z mnożeniem było, a jak może być
Henryk Kąkol, Maria Greń
EKOMATIK w przedszkolu
Henryk Kąkol
O pewnej grze na lekcji matematyki
- Odsłony: 1923
Nr 3 (2018)
Renata Zemanova
Jak dzieci w wieku przedszkolnym rozumiej¡ przestrzeń?
Badania naukowe uzasadniaj¡ce stosowanie tutoringu rówieśniczego w edukacji matematycznej dzieci
Ewa Swoboda
Indywidualne strategie rozwiązania jednego zadania
Renata Reclik
Pozwólmy dzieciom mówić o i na matematyce
Małgorzata Makiewicz, Grzegorz Kowalczyk
Wartości społeczne edukacji matematycznej
Monika Czajkowska
Grywalizacja w edukacji matematycznej uczniów szkół podstawowych - możliwości i ograniczenia
Nr 4 (2019)
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Stanisław Domoradzki
O błędach merytorycznych i metodycznych wprowadzania dzieci w świat geometrii.
Geometria bryły - zalety kształtowania intuicji i zarysów pojęć
Małgorzata Makiewicz
Od fotografii do kultury matematycznej. Zarys koncepcji nauczania
Maciej M. Sysło
Na ratunek uczącym się matematyki w szkołach. Jak moglibyśmy się uczyć
Magdalena Kłos, Ewa Swoboda
Jak wśród dzieci 7 - 8-letnich przebiega tutoring rówieśniczy podczas rozwiązywania zadania matematycznego,
pozytywy i niedostatki takiej pracyJoanna Zalewska
W jaki sposób uczniowie klas początkowych rozmawiali o tym, co ważne i trudne w matematyce
- Odsłony: 1522
Jak zamówić egzemplarz czasopisma
Czasopismo można zamówić wypełniając poniższy Formularz.